c43ed6c9dfec2a241d2b750a303e0dfc

Sînt mîndră de bărbatul care ai devenit astăzi…cel care eşti plămădeala femeii cu care te-ai cunoscut şi cu care probabil vei face copii. Asta spune că ai ales bine…

Imi place să privesc bărbatul inteligent, hotărît, aşezat, a cărui voce capătă inflexiuni misterioase cînd menţionează în treacăt planurile sale de viitor.

Cu părere de rău, eu nu ştiu să fac asta dintr-un bărbat şi cu siguranţă ţie nu ţi-aş fi fost de nici un folos. Aşa cum ai intuit cu ani în urmă, oamenii ca mine trăiesc mereu la extreme, cînd entuziaşti şi zîmbitori, cînd copleşitor de încăpăţînaţi şi abătuţi.

Pînă la urmă, eu te-am iubit onest şi altruist. Nu am vrut niciodată să te am în întregime, ci doar să mă iubeşti puţin. Şi tu nu m-ai iubit pentru ca aşa a fost să fie. Cred că iubirea generoasă e cea care te face să laşi pe cineva să intre şi să iasă din viaţa ta după cum simte chiar de ţi-o face harcea-parcea.

Vorbele marelui Noica ” Te iubesc atît de mult încît simt că acum te pot părăsi”…

Lasă un răspuns

